XX Jornades de la Salut i la Convivència

02/04/2023

XX Jornades

Són dilluns, dimarts i dimecres, el 3, 4 i 5 d'abril del 2023.

La setmana que ve són les XX Jornades de la Salut i la Convivència, dilluns, dimarts i dimecres, el 3, 4 i 5 d'abril del 2023.
L'alumnat ha estat informat de l'horari, el contingut i les activitats. Dimecres acabarem, abans de les vacances, al poliesportiu de Castalla amb una jornada esportiva amb la I Marxa solidària, com a punt final.
Ens agradaria que l'alumnat apreciés la importància de les xerrades i li donés valor. Transmeten per favor als seus fills i filles aquesta idea i que la plasmen amb la seva assistència i comportament òptim cap als ponents que acudeixen, en gran part, de manera altruista.
Moltes de les activitats són preceptives de la nostra educació i d'altres completen de manera solidària i lúdica els tres dies de les XX Jornades.
Ja fa vint anys que es va iniciar aquesta setmana dedicada a activitats, tallers i xerrades al voltant dels temes de la salut i la convivència i estem molt orgullosos de poder continuar aquesta tradició del nostre centre. Les XX Jornades han estat gestades de manera com s'havia fet abans, amb un programa ambiciós que esperem que siguen ben profitoses i educadores, que és allò que pretenen.
Podran seguir a les nostres xarxes les notícies sobre totes les activitats, a Instagram, Facebook i la web del centre.
Gràcies a totes i tots per la col·laboració i gran esforç que suposa aquesta complexa organització. A l'alumnat, famílies, tutors/es, professorat, departaments col·laboradors, ponents i associacions i institucions convidades i col·laboradores.