Perfils Professionals I i II, per a orientació de cicles i de carreres universitàries.

03/04/2023

Perfils professionals

XX Jornades de la Salut i la Convivència. Xerrades d’orientació estudis i laboral del nostre alumnat.

Perfils Professionals I . De cicles. 4t ESO, FPB i Batxillerat. Saló d´Actes de la Casa de la Cultura de Castalla.
Perfils Professionals II. Universitari. 4t ESO A i B i Batxillerat. Saló d´Actes de la Casa de la Cultura de Castalla.
Dilluns i dimarts hem celebrat per segona vegada l’activitat de Perfils Professionals adreçada al nostre alumnat de 4t d’ESO i Batxillerats, en el marc de la XX Setmana de la Salut i la Convivència. La nostra idea era convidar diferents professionals que els aportaren la seua experiència laboral per ajudar-los a decidir quin camí volen emprendre. Enguany hem inclòs també alguns estudiants que actualment cursen els graus que interessen l’alumnat perquè els solucionaren amb els dubtes més immediats. Amb la seguretat que és una activitat enriquidora i necessària, i amb tota la il·lusió, hem tirat mà de familiars, amics i coneguts, molts d'ells i d'elles antics alumnes del centre, que no heu dubtat a acceptar la invitació i amb les vostres intervencions heu complit i superat les nostres expectatives.
De veritat, ha sigut un luxe tindre tot aquest ventall de professionals i poder escoltar totes i cadascuna de les vostres recomanacions i consells. Han sigut dues sessions molt profitoses i que als nostres alumnes els han sabut a poc, cosa que nosaltres que estem amb ells i elles cada dia, valorem moltíssim perquè sabem ben bé com de difícil resulta de vegades motivar-los i enganxar-los a allò que escolten. Així que gràcies a Jorge, Carol, Verónica, Derck, l’IES Batoi, Álvaro, Andreu, Saoro, Adrián, Maria, Sonia, Sole, Rafa, Alberto, UPV d’Alcoi, Ricard, Emma, Joan, Eugeni, Esteve, Isabel, Santiago, Marga, Carmen, Iris, Escola d’Arts d’Alcoi, Sandra, Alba i Paula, pel vostre temps, per la vostra empatia i per la vostra proximitat. Per fer-los arribar que des d'un poble de muntanya com el nostre poden arribar on vulguen i que poden fer realitat els seus somnis de futur.
Esperem comptar amb vosaltres en pròximes edicions d’aquesta activitat.

Sonsoles Luna
Cap d’estudis