Visita a l’Ajuntament de Castalla.

18/11/2022

Ajuntament

L’ alumnat de 2n d’ESO de religió ha estat rebut per l’alcalde.

Part de l’alumnat de 2n d’ESO de religió ha estat rebut per l’alcalde Antoni Bernabeu a l’Ajuntament de Castalla. Ha estat una conversa amb preguntes, impressions, peticions i explicacions per les dues parts.
Amablement l’alcalde els ha explicat en què consisteix la tasca de dirigir un ajuntament, així com els compromisos socials que adquireix un consistori amb els seus ciutadans, en especial els més necessitats.
També hem comentat les relacions amb l’institut i l’alumnat ha realitzat diverses preguntes sobre instal·lacions de la localitat.
Els objectius de la visita eren conèixer l’Ajuntament, comprendre els valors democràtics que emanen de les institucions, comprendre que les institucions estan al servei del ciutadà i entendre i apreciar els valors socials.