Taller de Residus i sostenibilitat, 3R , economia circular.

18/11/2022

Taller de Residus i sostenibilitat, 3R , economia circular,

De la Creu Roja per a l’alumnat de 1r d’ESO.

Taller de Residus i sostenibilitat, 3R , economia circular, amb el tractament de residus i respecte mediambiental per a l’alumbat de 1r d’ESO. I dins de la Setmana Europea de la reducció de residus del l’ educació i sensibilització ambiental forma part de la formació que ofereix la Creu Roja.
Realitzat per la Creu Roja d ́Ibi.

La Setmana Europea de la Reducció de Residus (EWWR) anima tots els europeus a dur a terme accions de conscienciació sobre la gestió sostenible dels recursos i els residus durant una setmana dl 19 al 27 de novembre.
Impulsats per les autoritats públiques locals i regionals, reunim tot tipus d'actors –ciutadans, escoles, empreses, ONG, associacions– que organitzen activitats de sensibilització sobre la reducció de les deixalles.