Activitat anomenada "L'escola de la felicitat"

10/10/2022

Escola de la felicitat

L'escola de la felicitat

Organitzada per Serveis Socials de l´Ajuntament de Castalla i la Diputació d' Alacant.

d' Alacant.
De forma dinàmica i amena han tractat temes al voltant de les habilitats bàsiques per desenvolupar-nos en la vida personal i professional, com allunyar-nos del victimisme i ser persones responsables o de saber gestionar les emocions i desenvolupar la resiliència.
Després també els han donat nocions per a l'autoconeixement amb habilitats interpersonals.
Aquesta primera sessió ha estat molt profitosa per a l'alumnat de 4t d'ESO assistent que hi ja espera la segona de les sessions el pròxim dia 25.