Jornada de disseminació Erasmus + al nostre centre.

05/07/2022

Erasmus

El professorat participant a les mobilitats Erasmus + de l'IES Enric Valor mostren al claustre de professors i professores el contingut de les seues estades als diferents jobsahadowing a Europa.

Hui era el torn dels jobshadowing, es a dir, el professorat que ha visitat centres europeus per observar el seu treball diari amb el seu alumnat. Tant les seues legislacions, pràctiques docents, possibilitats educatives i tota aquella acció i ensenyament que pugam replicar o ens puga inspirar per a tenir impacte en el nostre centre.
Aquest és el principal objectiu dels programes Erasmus +, crear impacte en els centres escolars participants.

El professorat que va anar a Polònia, a França i a Eslovènia ha explicat tot el programa dels dies de les mobilitats, fent especial incidència en allò més cridaner des del punt de vista del nostre sistema educatiu o la nostra pràctica docent.

Aquestes activitats tenen en la disseminació de la tasca Erasmus + el seu principal propòsit. També serveixen per animar al claustre a participar en ell elles i en definitiva crear projecte Erasmus per engrandir la dimensió europea del Enric Valor de Castalla.