Somriu. Sensibilització i voluntariat.

16/03/2022

Somriu

Sensibilització i voluntariat. A la segona jornada hui les xerrades han estat per als grups de 4t d'ESO del nostre centre.
I l'alumnat ha estat escoltant t als voluntaris de l'Associació Somriu és una entitat sense ànim de lucre que es forma a Ibi l'any 2017 per un grup de joves compromeses amb la igualtat i la inclusió social de totes les persones. Naix de les demandes de les persones amb discapacitat i les famílies de la província d'Alacant, així com de la necessitat de que existisquen serveis per a fomentar la seua autonomia personal i espais on desenvolupar les seues habilitats socials amb la fi de facilitar la seua plena inclusió.