El dia de la pau i la no violència escolar 2022

01/02/2022

Pau

Activitat amb el títol "Cadena de favors infinita"partint d'un curt de Lifevest.

Hem treballat el dia de la pau i la no violència escolar amb una activitat amb el títol
"Cadena de favors infinita"partint d'un curt de Lifevest.

Les persones podem realitzar al nostre dia a dia petites accions que MILLOREN la vida dels altres.

També ens fa veure que quan fas BONES ACCIONS fas FELIÇ a qui t'envolta. A més, aquesta ACCIÓ AMABLE es contagia creant una cadena d'actes SOLIDARIS que fan d'aquest món un lloc millor.

Els curts són una eina genial per treballar
l´educació en valors amb el nostre alumnat. Imatges, melodies i llenguatge s'uneixen per impactar i emocionar.

De què tracta Cadena de Favores Infinita?

Aquest vídeo ha estat creat per Lifevest Inside. Es tracta d'una organització sense ànim de lucre dedicada a inspirar, empoderar i educar persones de tots els orígens per portar una vida plena de bondat.

S'hi mostra com una acció amable condueix irremeiablement a una altra. I així de forma infinita, teixint una cadena de favors que s'entrellacen els uns amb els altres. Aquest vídeo ha servit d'inspiració a moltes persones i esperem que sigui per al nostre alumnat.