Activitats del centre del curs 2020-2021.

29/06/2021

Activitats

Aquest vídeo pretén ser una mostra del fet enguany entre tots i totes.

Resumir un any d'activitats és prou difícil.
Ho podem fer amb números:

- Més de 175 activitats extraescolars i complementàries creades a Ítaca, ideades des de vicedirecció, orientació, convivència, les tutories o els departaments,

- Més de 20 activitats de centre com les de fi de trimestre; primer i segon, concursos; de targetes, d'anglès, de cultura clàssica, de dibuix, de francès., les XVIII Jornades de la Salut i la Convivència, exteses a febrer i març, les IV Jornades de Portes Obertes, on line en aquesta edició, amb els excel·lents vídeos dels departaments,

- Unes 70 celebracions, la majoria on line, de diades internacionals assenyalades per l'ONU,

- On line a les xarxes, tangibles a Instagram amb més de 830 post o notícies, i 880 followers o seguidors, també a Facebook i a la web podem trobar aquestes notícies,

- Un grapat d' associacions i ONG's com; Creu Roja, Salut Mental, UPV Alcoi, centre el Cerezo, Solc (prevenció del càncer), Somriu (diversitat funcional), ACTAIO( FP), Centre Dona Elda, AEPA (prevenció d'adiccions), Reciclatge, (de la Generalitat), DIA(prevenció d'accidents) i la col.laboració amb l'Ajuntament de Castalla, especialment amb l'impuls al I Pla Municipal d'Infància i Joventut.

- Uns quants noms propis de ponents, en són una mostra; Miguel Valdivieso, Regi Bordera, Rafa Garrido, Irene Mira, J.A. Olmedo o Francesc Gisbert, entre altres.

Moltes activitats del nostre centre no s'han pogut realitzar per la pandèmia, com excursions o viatges de fi de curs.
Però fixant-nos en allò positiu, si hem pogut celebrar els actes d'acomiadament de 4t i FPB i de 2n de batxillerat a l'auditori de Castalla i prou brillantment donades les circumstàncies.

Tot açò focalitzat en els protagonistes, l'alumnat, encara que els actors també son totes i tots els membre del claustre de professors i professores del nostre centre, que han estat l'engranatge essencial.

Gràcies a tota la comunitat educativa, pares i mares, alumnat, personal PAS, direcció, orientadora, coordinadors, professorat i un agraïment molt, molt especial mereixen els tutors i tutores, que realitzen una feina tan, tan important i crec que poc reconeguda per la comunitat educativa.

Desitjar-vos tot el millor a totes i tots.

Enguany és un any de comiats, de la jubilació de Mariàngels Rico, professora de matemàtiques i ex directora del nostre centre. Del comiat del professorat definitiu que canvia de centre, l'any passat Lucia Marco i Agustí Martínez, cap d'estudis del nostre centre i enguany, Lourdes Hernández.

També és el comiat del professorat que ha estat enguany al nostre centre i l'any que ve no hi estarà, encara que us desitjem que siga ja com a funcionaris siga on siga.

Gràcies a totes i tots i bona sort!