Taller de cibercooperants

17/06/2021

Taller

Projecte de ciberseguretat, xarxes socials i ciberassetjament

Taller de cibercooperants per a l'alumnat de 1r d'ESO del nostre centre.
Projecte de ciberseguretat, xarxes socials i ciberassetjament i les seues conseqüències penals.
Després d'unes explicacions per entendre aquesta temàtica l'alumnat fa per grups uns curts sobre el tema, ho enregistren a classe, i trauen conclusions.
Les ponents són Oihane i Iratxe, benvolgudes antigues alumnes del nostre centre.

La iniciativa de l'Ajuntament seguix l' ORDRE 16/2020, de 6 d'agost, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual s'estableixen les bases reguladores i es convoquen subvencions destinades a municipis de la Comunitat Valenciana, per a la realització d'activitats de suport educatiu, i altres activitats extraescolars, culturals i esportives, dirigides a la seva població escolar d'entre 3 i 18 anys, per compensar els efectes negatius de l'confinament conseqüència de l'emergència sanitària ocasionada per la Covid-19.