Beques de transport 2021/2022

01/07/2021

Beques transport

Tot l'alumnat que residisca a més de 3 km del centre té dret a ajudes al transport individual. Les sol·licituds han de presentar-se abans del 31 de juliol.

El full de sol·licitud de beques de transport el teniu disponible adjunt a aquesta notícia juntament amb informació sobre la documentació a aportar.

Les famílies que van sol·licitar les ajudes el curs passat poden confirmar un esborrany de sol·licitud amb les dades que ja consten en l'administració. El centre, en aquest cas, únicament confirmarà les dades en l'aplicació informàtica. Aquestes famílies NO han de tornar a presentar la documentació.

L'esborrany pot descarregar-se directament de Webfamilia o demanar-se en el centre on es va sol·licitar la beca el curs passat. Si no ha canviat cap data, només s'ha de signar y escanejar per a enviar-lo telemáticamente per correu electrónic al centre.

La documentació s'ha d'enviar al correu electrònic del centre:

Es important que en el assumpte del correu indiqueu:
  • BEQUES TRANSPORT - [Nom de l'alumne]

El termini de lliurament de sol·licituds finalitza el 31 de juliol de 2021