Encontre virtual d'alumnat a l'etwinning "Sliding Doors in History"

07/10/2020

Etwinning

Encontré etwinning

Per celebrar el dia europeu de les llengües.

Hem celebrat un encontre virtual en línea per celebrar el dia europeu de les llengües 2020 entre alumnat del nostre centre de 4t d'ESO i alumnat de:

-Istituto d'istruzione Superiore "S. Pertini - L. Montini - V. Cuoco"Campobasso, Itàlia

-1st Geniko Lykeio , Nikolaos Oikonomidis, Édessa , Grècia.

-Lycée Agricole Émile Boyer de la Giroday, Saint Paul , Illa Reunió, France.

-TOBB Fen Lisesi (TOBB Science High School), Gaziantep, Turquia. -

S'han connectat per jugar a jocs de preguntes per conèixer aspectes lingüístics dels diferents països, paraules, idiomes, geografia, entre altres temes, que han conegut i compartit.
Una festa europea en definitiva per valorar les nostres respectives llengües, conviure i compartir il.lusions.

És un treball i una tasca dins del projecte eTwinning entre els diversos centres esmentats, anomenat "Sliding Doors in History" , en el que participa el departament de cultura clàssica, llatí i grec del nostre centre i que continuarem treballant aquest curs.