One year of Booki Cult.

14/07/2020

One year of Booki Cult

Erasmus + k229.

La passió pels llibres i per les persones esdevé l'objectiu principal del projecte que porta com a títol: Bookpackers per Europa: viatges inspiradors a través de cultures passades i presents. (Booki Cult).

Va començar com el club de lectura de l'IES Enric Valor de Castalla el 2013, i continua com  projecte eTwinning, Let's create the biggest reading club in Europe (BRCE) on més de dos cents alumnes voten, lligen i debaten  a través de videoconferència sobre el mateix llibre.

Cal dir que Booki Cult pretén unir lectura a necessitats  pedagògiques, socials i individuals, enriquint la reflexió i el debat amb viatges i convivència.

Els objectius generals del projecte Erasmus+ K229 del nostre centre són fomentar la lectura, les metodologies actives, les competències lingüístiques, el debat democràtic i el patrimoni europeu.

Per altra banda les mobilitats d'alumnat i professorat s'enfocaran cap al debat, la difusió del patrimoni cultural, la creació de guies de rutes, la realització de tallers creatius, amb utilització de xarxes socials i la valoració de les biblioteques.

En definitiva es tracta d'un projecte que prete?n convertir la lectura d'un llibre en un esdeveniment local amb projeccio? europea exaltant el plaer per la lectura com a valor per construir l'Europa que volem.

I els centres amb els que compartim el projecte són:
-Hatice Güzelcan Anadolu Lisesi de Turquia.
-Liceo scientifico statale Bruno Touschek d'Itàlia.
-Agrupamento de Escolas de Soure de Portugal.
- XX Liceum Ogolnoksztalcace im. Leopolda Staffa w Krakowie de Polonia.

Enllaços relacionats