Informació desde la direcció del Centre

21/04/2020

Imagenes Notícia
IES

S'adjunta informe de la direcció del centre, després d'aquest període "vacacional"

Sé que l'aprenentatge a distància no és fàcil i que no tot l'alumnat ha tingut les mateixes condicions d'accés al currículum ni de suport que el que té mentre es desenvolupa l'activitat educativa presencial, que les condicions familiars així com el confinament, afecten el rendiment.

En aquest sentit, la Generalitat Valenciana, està repartint entre l'alumnat seleccionat pel centre, 20 tauletes tàctils que portaran incorporades les seues corresponents targetes SIM de línia de dades d'alta capacitat (40 GB mensuals) per a facilitar el treball amb l'alumnat que més les pot necessitar i que millor ús pot fer-ne.

L'alumnat rebrà al seu domicili la tauleta tàctil assignada en qualitat de préstec mentre dure la suspensió de l'activitat educativa presencial i haurà de tornar-la al centre en el moment en què es reprenga l'activitat educativa presencial, i, en tot cas, abans que finalitze el curs.

A banda d'aquest recurs, i amb la necessitat de continuar adaptant l'activitat lectiva a la no presencialitat, si algun alumne/a no disposa dels mitjans tecnològics necessaris que ho comunique al seu tutor/a, perquè es tinga en consideració.

Us recordem que tot l'equip docent, està a la disposició de l'alumnat i familiars per a resoldre qualsevol dubte i acompanyar-los en aquesta situació excepcional.

Una salutació

Autor: Ana García Alvite Enviar correo al redactor