Concurs Odissea 2020

07/02/2020

Odissea 2020

Concurs Odissea 2020

Alumnes de 3er i 4t d'ESO de Cultura Clàssica, de Llatí de 4t d'ESO i de Grec i Llatí de 1r de Bat, amb els professors Juanjo Pérez i Amparo Cebrián, han participat aquesta setmana en la 13a edició del Concurs Odissea, dedicada enguany a l'esport a Grècia i Roma.

Com diu l'organització: «La nostra Odissea 2020 es vesteix amb roba esportiva disposada a jugar i a competir més que mai, i a coronar amb olivera els vencedors. Som al 2020, any olímpic, la Cultura Clàssica es posa a l'última moda, l'actualitat s'alia amb els orígens clàssics dels certàmens atlètics [.]

Animem els nostres joves Odisseus a vestir-se còmodes, calçar-se les seues sabatilles esportives, entrenar el seu cos i la seua ment, escalfar els seus músculs i els seus cervells, posar a punt els seus ordinadors, els seus llibres, notes i tot el material competitiu necessari per al certamen que comença, que serà. olímpic, per Zeus!».

Els nostres alumnes han participat amb entusiasme i s'han enfrontat com herois moderns a les preguntes plantejades sobre l'esport en la mitologia, la vida quotidiana, la història i les institucions grecorromanes.