El projecte eTwinning Let's create the biggest reading club in Europe.

14/01/2020

ETwinning

Al nostre centre, Amb el projecte Erasmus +k229.

El dilluns 13 de gener arranquem amb els debats per videoconferència del projecte eTwinning Let's create the biggest reading club in Europe. Han participat estudiants de 4t, 1er i 2on de Batxillerat.
El primer debat sobre Extremely load and incredibly close de Jonathan Safran Foer l'hem fet amb l'Institut italià Evangelista Torricelli.
Per primera vegada, hem retransmés en directe en Youtube i Facebook, a més d'obrir el fòrum del Twinspace per comentar en viu el debat. Els estudiants turcs del HGAL i els italians del Liceo Tousheck han interactuat amb missatges i preguntes que s'han contestat per a ells durant el debat. Altres alumnes nostres de 4t han seguit el debat per Youtube.
Continuarem amb estos debats per videoconferència durant este mes de gener i en febrer, gràcies al projecte ERASMUS + KA229, Booki Cult, les nostres alumnes de 1er de Batx Paula Esteve Quiles, Inma Sánchez i Paula Rodríguez debatran en viu i en directe en Soure, Portugal. #sepie_gob #erasmusplus #erasmus_plus #erasmusplusproject #Erasmus_plus #etwinning