Documental de la Transició a Castalla.

01/11/2019

Trancisió a Castalla

Enllaç del documental de la Transició a Castalla, fet per l'alumnat de 1r de Batxillerat de l'IES Enric Valor de Castalla.

Records del primer ajuntament democràtic de la ciutat, que ens va emocionar a tots, un gran treball dirigit pel professor de geografia i història del nostre centre Jose Antonio Moreno, i montat per l'exalumna Maite Mira.

Aquest documental va ser elaborat com a projecte de 1r de batxillerat pels alumnes de Història del Món Contemporani de l'IES Enric Valor.
Es tracta de recuperar els records d'aquells anys del principi de la Transició a Castalla a través del primer ajuntament democràtic i els veïns que van viure aquella època. Va ser una època de canvi a Espanya, però també a Castalla. I això és el que hem volgut ensenyar en el documental.
Van estar acompanyats per l' alumnat i pels regidors i regidores d'aquell moment històric amb gran assistència de públic que va gaudir de l'interessant documental de la història de la ciutat.

Enllaços relacionats