XVI Jornades de la Salut i la Convivència. Curt d'assetjament escolar.

15/04/2019

Assistents  amb l'autor

Irreversible

L'autor

Presentat per Álvaro García Company, autor d' Irreversible.

Curt d'assetjament escolar
Álvaro García Company, autor d' Irreversible que és un curtmetratge que parla sobre l'assetjament escolar.
Produït per MAD31 i distribuït per Yaq Distribució va ser rodat a Jaén, en la V edició de Rodat a Jaén on va aconseguir tres premis Millor Curtmetratge, Millor Director i Millor actriu per a Cristina Places.
Álvaro García Company,Estudià cinematografía en el Centre d'Estudis Ciudat de la Llum. El seu primer curt "La caja de la inocencia" rebé varis premis a nivell nacional ifue emitido en varias televisiones. Ha dirigit "Paralelismos", "Irreversible" (amb Cristina Plazas i Miguel Diosdado), "Momentos" o "Fin" (con Adriana Ozores i Andrea Trepat). Actualmente treballa com a realitzador en la productora de publicitat MAD31 compaginant amb l'escriptura i direcció de ficció.

L' autor ha presentat i explicat a alumnes de 2n d'ESO la seua obra, i ha estat molt interessant! És una actividat que encaixa amb la figura de l"agent tutor", a l' hora de fomentar la participació de la policia al centre escolar. La Policia Local de Castalla està sempre disponible per assessorar, atendre qualsevol dubte o  informació relacionada amb assetjament escolar.
Moltes gràcies a l'autor i a la policia local de Castalla.