Com Sona l´ESO 2019. Castalla.

25/01/2019

Com Sona l´ESO. Castalla.

COM SONA L'ESO. DEL 8 A L'11 DE MAIG Desprès de molts anys participant com a centre en la trobada, en la present edició tenim el plaer de gaudir-la al nostre poble.

DEL 8 A L'11 DE MAIG

Com sona l'ESO és un esdeveniment artístic musical anual que dura uns tres dies que pretén visibilitzar la tasca de l'educació musical als instituts de secundària catalans, balears i valencians. Va aparèixer el 2000 de mà d'alguns professors de música valencians que exercien la seua tasca docent al País Valencià, Catalunya i les Illes Balears. Aquest entusiasme els va espentar a unir les propostes que treballaven en l'aula per a donar a conéixer tot el que es podia aconseguir amb alumnes de qualsevol condició social, cultura i nivell acadèmic amb el comú denominador d'una matèria: la música.

Anualment se celebra una trobada d'alumnes i professors de música d'instituts de secundària públics que durant quatre dies conviuen per dur a terme diferents reptes musicals. Un dels esdeveniments més rellevants d'aquestes trobades és un gran concert conjunt, en el que hi participen més de 1200 alumnes entre 12 i 17 anys

Enllaços relacionats