Visita al Planetari Nanocam, viatge a la biodiversitat.

18/10/2018

Alumnes abans de vore el documental.

Interior de la projecció

Alumnes abans de vore el documental.

Els alumnes de 3r i 4 t d´ESO, i els de Ciències de 1r i 2n de BATX han pogut gaudir de l´experiència de vore un documental al planetari instal·lat a l´Auditori de Castalla, gràcies a l´Ajuntament de Castalla.

Viatge a la biodiversitat
A través d'un microscopi electrònic emprenem un increïble viatge pels cinc regnes dels éssers vius. Descobrim els bacteris, els protists i els seus espectaculars mitjans de locomoció, les meravelloses estructures dels fongs, l'especialització de les plantes i la increïble complexitat dels animals.
Un programa únic que aborda amb rigor científic i imatges mai vistes altra dimensió de la realitat, la qual es mesura en micres. Un fascinant recorregut per la vida invisible a l'ull humà que ens ajuda a comprendre el món en què vivim.