Notícia
Banc de llibres 2018-2019
20/06/2018
L'alumnat que no va participar l'any passat en el Banc de Llibres i que vulga fer-ho aquest any ha de inscriure's telemàticament. El termini finalitza el 20 de juliol. Tots els participants han de tornar el lot sencer de llibres el dia indicat.
Les famílies que vulguen participar en el programa de banc de llibres per primera vegada i ser-ne beneficiàries hauran de sol·licitar-ho, d'acord amb el model de sol·licitud electrònica que consta a la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (ver enllaç baix de la notícia). Una vegada emplenada s'ha d'imprimir, signar, i presentar-la en la secretaria del centre. El termini finalitza el 20 de juny.
Tant les famílies de nova incorporació com les que ja estiguen participant en el banc de llibres han de tornar el lot sencer de llibres en el institut el dia designat. A tal efecte s'informarà del dia i l'hora per a fer la entrega dels llibres.
Per a fer la entrega s'ha d'emplenar el formulari que s'adjunta en aquesta notícia i entregar-lo signat amb el lot de llibres.