L'IES Enric Valor a les Olimpíades de Teleco

Bioimp

Jaume

Presentació

Els alumnes de 2n de batxillerat Mª Isabel Pérez i Jaume Leal presenten els seus projectes a les V Olimpíades de Teleco de la Universitat d'Alacant.

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant ha celebrat el 23 de febrer de 2018 la V Olimpíada de Telecomunicació que té com a objectius:
a) Motivar estudiants de Batxiller i Formació Professional per valorar les tecnologies i la seua importància en el desenvolupament de la societat.
b) Donar suport al desenvolupament d'habilitats que siguen útils com a eines de suport per a abordar amb més confiança futurs reptes.
c) Estrènyer la relació entre Centres d'Ensenyament i la Universitat d'Alacant.
Els nostres estudiants han presentat projectes dins dels àmbits de la imatge i modelatge per ordinador i l'oci interactiu (videojocs, consoles, ...).
Mª Isabel Pérez va dissenyar i imprimir en la impressora 3D del centre el prototip d'una malla protectora que pretén minimitzar el risc de trencament del lligament creuat anterior.
Per la seva banda, Jaume Leal ha creat un videojoc minimalista amb l'aplicació App Inventor, que relaciona la seva passió per la narrativa amb la seua afició pels videojocs.
El tribunal compost per professors de diferents àmbits (programació, física, ...) ha felicitat els alumnes per la seua alta capacitat comunicativa, que els ha permès demostrar el seu coneixement en els temes defensats així com captar la seua atenció, despertant l'interès pels temes proposats, ha reconegut, a més, la qualitat dels treballs presentats, així com l'habilitat dels alumnes per realitzar la seva defensa.
Els projectes s'han desenvolupat sota la tutoria de la professora de Tecnologia Industrial II Ana García Alvite i amb la col·laboració del professor d'Informàtica José Cañizares. Nosaltres volem sumar-nos a les felicitacions del tribunal, reconèixer l'esforç i el mèrit dels alumnes i animar futures promocions a seguir l'estela de Maribel i Jaume.
Esperarem impacients la decisió del tribunal.
Enhorabona!

Autor: Ana García Alvite Enviar correo al redactor