Projecte 1:1. Un alumne un iPAD

15/06/2017

Imagenes Notícia
iPAD

El "Projecte IPAD 1:1" és de caràcter voluntari, i s'ofereix als alumnes de 1r d'ESO i els alumnes del centre que promocionen a 2n d'ESO, des de la direcció del centre s'esperen resultats molt positius de participació per al pròxim curs.

Amb l'objectiu d'incrementar la motivació i grau d'atenció; fomentar el treball en equip; facilitar l'intercanvi d'informació entre professors i alumnes; l'autonomia en la presa de decisions; disminuir la passivitat en l'aula, transformant-la en un espai col·laboratiu, naix la intenció d'engegar el PROJECTE 1:1, un alumne un IPAD.
Les possibilitats d'accés a la informació que ens proporcionen els nous dispositius mòbils i els continguts digitals estan canviant la forma d'ensenyar i posen al nostre abast noves eines creatives eficaces, llibres de text interactius i infinitat de Apps i continguts. Tot un món de possibilitats educatives en un dispositiu que transforma l'aula tradicional.
La implantació d'un programa d'educació individualitzada amb l'IPAD suposa un canvi global important que requereix habilitats de gestió del canvi, planificació, organització, dotació de personal, assignació de recursos i solució de problemes, però o el professors estem amb els temps o els canvis ens passaran per damunt, convertint-nos en un llast per a les noves generacions.

Autor: Ana García Alvite Enviar correo al redactor