PROJECTE D'INNOVACIÓ EDUCATIVA A L'IES ENRIC VALOR

03/05/2016

Principal

La comunitat educativa va participar durant el curs 2014-2015 en un projecte d'innovació educativa subvencionat per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

Durant el curs passat es va desenvolupar a l'IES Enric Valor el projecte d'innovació educativa "TIC TAC: El punt de trobada i d'innovació" amb la intenció de millorar la convivència de la comunitat educativa amb el bon ús de les noves tecnologies i la innovació en la nostra tasca docent. En ell va participar l'AMPA, els alumnes i alguns dels professors del nostre centre, coordinats per l'equip de convivència.

Entre algunes de les activitats realitzades, els nostres alumnes van el.laborar un curtmetratge per a les tutories sobre l'ús de les noves tecnologies. Vos invitem a gaudir-ho, tant com vam fer nosaltres en crear-ho:

A continuació podeu veure en detall el resum del projecte i les activitats realitzades.

Autor: Administrador Enviar correo al redactor