VISITA AL PARC EÒLIC DE HIGUERUELA

14/02/2010

1

2

Els alumnes de 3r d'ESO visiten la major instal·lació eòlica d'Europa i la segona del món, segons dades tècnics de l'empresa EEE (Energies Eòliques Europees, SA).

En primer lloc els alumnes de 3r d'ESO van visitar l'Aula d'Energia, en el terme municipal de Higueruela, en la província d'Albacete. Allí escoltaren les informacions dels monitors sobre els diferents tipus d'energia, la seua procedència i les parts d'un aerogenerador.

A continuació van desenvolupar una activitat pràctica i, posteriorment, van anar a la "Casa dels Molins", una subestació elèctrica que recull l'electricitat produïda per quatre parcs.

Per a finalitzar el dia, s'acostaren a veure de prop el parc i a comprovar com de grans són aquestes màquines.

Autor: Beatriz Toledo Jiménez Enviar correo al redactor