ENS CONCEDEIXEN EL SEGELL DE COL·LEGIS SALUDABLES

25/11/2011

Segell

Certificat

Des del curs passat s'ha estat treballant per a aconseguir la certificació de Col·legis Saludables que barema la dedicació i la qualitat dels centres en matèria de l'educació per a la salut dels menors.

Al llarg dels últims anys s'ha desenvolupat una important labor de formació d'hàbits saludables per als alumnes del nostre centre. Diferents col·laboradors, entitats i associacions han treballat amb nosaltres en el compromís de promoció i educació per a la salut.

És l'Associació d'Educació per a la Salut (ADEPS) de l'Hospital Clínic San Carlos de Madrid qui amb el seu aval científic avalua als centres i els certifica en el seu cas, reconeixent l'esforç, la dedicació i la qualitat de la labor realitzada en prevenció, nutrició, medi ambient i activitat física.

Aquesta iniciativa està organitzada per Pares i Col·legis, una publicació mensual gratuïta que arriba a les mans de més d'un milió de pares i professionals que tenen en comú la tasca d'educar als menors i que forma part del Grup Siena, empresa dedicada a l'edició de publicacions periòdiques dirigides al sector educatiu, com Magisteri Espanyol, Escola Infantil i Escola en Acció. Col·laboren Kellogs i l'assessoria científica d'ADEPS (Associació d'Educació per a la Salut), una organització no gubernamental fundada en 1984 en el Servei de Medicina Preventiva de l'Hospital Clínic San Carlos de Madrid amb la implicació de professionals i institucions relacionades amb la cultura i la salut.

Autor: Beatriz Toledo Jiménez Enviar correo al redactor