CONSTITUCIÓ EQUIP DE MEDIACIÓ CURS 2011/12

MEDIACIÓ

Equip de Mediació

Horari Mediació

L'Equip de Mediació del curs 2011/12, coordinat per Carmen Vidal, estarà format per professors, alumnes, pares/mares i conserge.

Els professors i professores són Mariola López, Yolanda Blasco, Paco Cerdà, José A. Moreno i Marisa Soriano. Els alumnes són Héctor Pérez, Mónica Berenguer, Juan Ángel Marín i Valentina García; per part del PAS, el conserge Floren Martín. Queda per decidir la participació concreta dels pares i mares.

Qualsevol membre de la comunitat educativa pot posar-se en contacte amb algun component de l' equip, el seu tutor/a, la cap d' estudis o el departament d' Orientació.
També poden, i DEUEN adreçar-se aquelles persones que, encara que no estiguen directament implicades, hagen sigut testimonis de qualsevol situació de violència física i/o verbal en el centre o en l' exterior.

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor