APROVA EL 100% D'ALUMNES EN LES PAU

20/09/2011

pau

Han aprovat tots els alumnes del nostre centre matriculats en les PAU de juny i setembre

Tots els alumnes del nostre centre matriculats en les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) tant en juny com en setembre han aprovat.

Aquesta és una notítica molt positiva i alentadora tant per al nostre professorat com per al nostre alumnat perquè suposa el reconeixement de l'adquisició d'uns coneixements que no s'aconsegueix en un any sinó al llarg de tota l'ESO i el Batxillerat.

I és molt important perquè són alumnes d'un sistema educatiu públic que no discrimina a ningú, que atén les necessitats de tots i totes i que fa un esforç impresionant per tal d'intentar educar a tots, inclús als que no volen.

Per tant, aquestos resultats són especialment importants en un moment, el present, en què amb les contínues retallades sembla que es vol convertir l'escola pública en un sistema de segona que arrplegue a tots aquells que per comportament o capacitats no són benvinguts en uns centres que, encara que estan subvencionats amb diners públics no ho són perquè no estan oberts a tots.

Autor: Administrador Enviar correo al redactor