L'EQUIP DE CONVIVÈNCIA PRESENTA UNA COMUNICACIÓ A LA TROBADA DE PROFESSORAT MEDIADOR

05/07/2011

Bambú

La comunicació ha dut per títol "Com el Bambú" i s'ha presentat a la Trobada de Professorat Mediador celebrada el 5 de juliol en el CEFIRE d'Alacant.

La comunicació, presentada per Carmen Vidal (coordinadora de convivència), acompanyada per Joan Castells i José Antº Moreno (membres de l'Equip de Convivència), exposava el treball realitzat en convivència en e l present curs. Es feia en ella un repàs a diverses activitats, però centrant-se especialment en el Carnet Escolar per Punts i la seua implicació amb els programes de Casal Jove i Programa Jove. També la celebració de Trobades amb Pares i Mares, el projecte de mares delegades, les diferents commemoracions i altres activitats diverses.
Al citat Encontre de Professorat Mediador també van presentar comunicació els Instituts "Gaia" de San Vicent del Raspeig, "Enric Valor" de El Campello, i "Figueras Pacheco" i "Cavanilles" d'Alacant.
La Trobada va continuar amb una xarrada per part de Isabel Fernández García, catedràtica d'Institut d'Educació Secundària a Madrid i estudiosa i investigadora de la violència i la conflictivitat a l'escola. Per la vesprada es va realitzar un TALLER: PRÀCTICA DE LA MEDIACIÓ: "Tinc un conflicte per a tu" a càrrec de Rafael Garrido, tècnic de joventut de l'Ajuntament d'Ibi.

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor