CAMPUS PRAKTIKUM 2013

20/05/2013

Imagens Notícia
funcae

La Fundació per a la Qualitat de l'Educació ha organitzat un Campus universitari per als alumnes de 1er de Batxillerat de la modalitat de Ciències i Tecnologia.

Este Campus està dirigit als alumnes excel·lents de primer de Batxillerat de Ciències i Tecnologia i iindrà lloc la setmana del 24 al 28 de juny a un dels campus de la UPV.

El programa consisteix que professors de la UPV acullin en els seus grups d'investigació, durant una setmana, a un alumne/que finalitzi amb èxit 1º de Batxillerat en el present curs.

El nombre de places serà de 20. Es premiarà els alumnes que hagen obtingut les millors notes durant la 1a i 2a avaluació del present curs escolari hagen aprovat totes les matèries del curs escolar

L'alumnat interessat podrà inscriure's en esta activitat des del 20 de maig fins al 31 de maig.

Autor: Jorge Fernández González Enviar correo al redactor