LECTURA COL·LECTIVA D'OBRES D'ENRIC VALOR

13/04/2011

LIBRO

El divendres 15 d'abril es celebrarà a l'Auditori de Castalla una lectura col·lectiva de les obres d'Enric Valor durant 12 hores ininterrompudes.

L'acte s'iniciarà a les 9 del matí amb la participació dels alumnes del Col·legi Rico-Sapena que llegiran les Rondalles des de la 1 fins a la 12. A continuació, les 10 hores, serà el torn del Col·legi Mª Assumpta que continuaran les Rondalles fins a la 24. Des de les 11 llegiran els alumnes del IES de Castalla, d'ESO i Batxillerat.Els alumnes de primer cicle d'ESO acabaran la lectura de les Rondalles, els de segon cicle llegiran part de les Narracions de la Foia de Castalla i els de Batxillerat iniciaran la lectura de "Sense la terra promesa". Per últim, des de les 15 hores el públic en general podrà continuar la lectura de la citada novel·la d'Enric Valor.

Amb aquesta marató de lectura es vol donar a conèixer l'obra de Valor a tot el poble que acudisca a l'acte i rendir un homenatge al nostre autor. És una bona ocasió també per a compartir en companya un acte que normalment es fa en solitari, però que té un significant diferent si es comparteix.

ANIMEU-VOS

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor