L'IES DE CASTALLA AMB ENRIC VALOR

05/04/2011

Això Teatre

Noves activitats al voltant del Centenari d'Enric Valor: exposició "Enric Valor a la premsa", Contacontes a càrrec de Vicent Camps i Teatre per part de "Això Teatre".

Des de la setmana passada contem amb l'exposició "Valor a la premsa" i des de principis d'aquesta els nostres alumnes estan visitant-la.
Avui dimarts 5 d'abril hem tingut ocasió de delectar-nos amb una sessió de Contacontes a càrrec de Vicent Camps a la qual han acudit els nostres alumnes d'Educació Secundària Obligatòria.
Per a finalitzar la setmana, el grup "Això Teatre", format per alumnes i exalumnes del nostre Centre, i dirigit per la professora Rosalía Ric representaran una adaptació d'una de les rondalles més conegudes d'Enric Valor:"Les velletes de la Penya Roja".

A més a més, el grup de ball "Gravity Zero" (amb alumnes del Centre) obri l'actuació teatral amb una coreografia inspirada en la rondalla "L'abella".

Les actuaciones tindran lloc en el Auditori en sessions de matí (11.30 i 12.30) i de vesprada (15.30 i 16.30).

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor