MEDIACIÓ I RESOLUCIÓ DE CONFLICTES EN L‘ÀMBIT ESCOLAR I FAMILIAR

21/10/2010

FUNDAR

L‘IES de Castalla, que forma part de la xarxa de Centres Educatius Solidaris de Fundar, organitzarà una activitat sobre Mediació en col·laboració amb Ampli@.

El dimecres 27 d‘octubre de 2010 l‘entitat Ampli@ desenvoluparà un taller sobre igualtat, convivència i educació en valors sota el lema “Mediació i Resolució de conflictes en l‘àmbit escolar”. Es desenvoluparà en el saló d‘actes del centre de 17 a 20 h i està dirigit a l‘alumnat que forma part de l‘equip de mediació del centre.

Així, com alumne/a de l‘equip de mediació o com alumne/a de el projecte organitzat per l‘equip de convivència del centre contem amb la teva assistència a aquest taller i dinàmica de grup per a treballar la comunicació intraescolar i treballar el desenvolupament de l‘autoestima, valors i actituds de l‘alumnat.

Si estàs interessat/da posa‘t en contacte amb Mariola o Alicia Valor.

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor