ERASMUS+

Últimes notícies

Visitas visitas

ETwnning Club de lectura.

viernes, 12 de abril de 2019

Alumnes de 1er de Batxillerat han realitzat dues videoconferències, una amb un institut turc i un altra amb un institut grec, per a debatre sobre el llibre de J.Boyne, The boy at the top of the mountain.

Teatre en francès.

miércoles, 27 de marzo de 2019

Les llengües són una prioritat de la societat del segle XXI, i així l´IES Enric Valor no dubta en potenciar-les.

Nuestra directora participa estos días en una formación incluida en el Proyecto Erasmus +

miércoles, 6 de marzo de 2019

Nuestra directora participa estos días en una formación incluida en el Proyecto Erasmus+ .

Projecte TIC's to Teach Matemàtiques

lunes, 18 de febrero de 2019

A JOURNEY IN TIME WITH MY FAVORITE SCIENTIST

miércoles, 13 de febrero de 2019

La profesora de Matemáticas, Sonia Castelló, participa en un proyecto Etwinning, enmarcado en el proyecto Erasmus+ del Centro, con alumnos de segundo de la ESO.

Teatre d´anglés.

viernes, 21 de diciembre de 2018

Els alumnes de 2n de l´ESO C van representar una obra en anglés, van aprendre molt i ho van disfrutar molt.

TALLER "CORONATE HÉROE "

viernes, 21 de diciembre de 2018

Un taller para hacer coronas de héroes olímpicos. Los alumnos han disfrutado del proceso de haerse coronas y coronarse como héroes de la antigua Olimpia, mientras oían música griega en un ambiente de interés por la cultura griega.

Premis de postres del dinar de convivència de Halloween.

viernes, 30 de noviembre de 2018

Les alumnes Carla Zambrana i Alba Gonzàlez han aconseguit el primer i segon premi respectivament. Enhorabona!

"UN DIOS SALVAJE" EN EL CLUB DE LECTURA DEL IES ENRIC VALOR

martes, 13 de noviembre de 2018

El próximo 21 de noviembre, celebramos, a las 19h, la reunión del club de lectura. Estáis todos invitados.

Dinar de Convivència

viernes, 2 de noviembre de 2018

Multitudinària assistència al dinar de convivència, gràcies als alumnes i professors!