SECRETARÍA

Sol·licitud de convalidacions i exempcions de matèries d'ESO i Batxillerat

martes, 14 de septiembre de 2021

S'ha obert el termini per sol·licitar les convalidacions de matèries d'ESO i Batxillerat pels ensenyaments professionals de Música i Dansa i esportistes d'alt nivell

Beques de transport 2021/2022

jueves, 1 de julio de 2021

Tot l'alumnat que residisca a més de 3 km del centre té dret a ajudes al transport individual. Les sol·licituds han de presentar-se abans del 31 de juliol.

Admisión nuevo alumnado para ESO, FP Básica y Bachillerato 2021/2022

jueves, 20 de mayo de 2021

El proceso de admisión se realizará telemáticamente desde la página de Consellería. Las fechas de presentación de instancias serán del 21de mayo al 1 de junio para FP Básica y del 3 al 14 de junio para ESO y Bachillerato.

S'ha publicat el llistat d'ajudes individuals de transport 2020/2021

miércoles, 3 de marzo de 2021

Podeu trobar el llistat penjat en el taulell oficial del centre

Proves homologades per a l'obtenció del nivell bàsic (A2) de les llengues anglès i francès

miércoles, 16 de diciembre de 2020

El proper 8 i 12 de febrer es realitzaran al centre les proves per a obtindre el nivell bàsic (A2) de les llengües anglès i francès respectivament.

Sol·licitud de convalidacions i exempcions de matèries d'ESO i Batxillerat

miércoles, 16 de septiembre de 2020

Beques de transport 2020/2021

viernes, 10 de julio de 2020

Tot l'alumnat que residisca a més de 3 km del centre té dret a ajudes al transport individual. Les sol·licituds han de presentar-se en el període de matriculació.

Matrícula 2020/2021 para el alumnado que actualmente cursa estudios en el centro

lunes, 22 de junio de 2020

Este año, la matrícula para el próximo curso se enviará se manera telemática. Los tutores enviarán el formulario de matrícula, junto a las instrucciones, al correo electrónico del centro de cada alumno

Matriculación de las pruebas de acceso a la universidad 2019/2020

jueves, 18 de junio de 2020

La presentación de las solicitudes de matrícula se realizará desde el día 18 al 26 de junio (hasta las 13:00). Las pruebas se realizarán los días 7, 8 y 9 de julio.

Admisión nuevo alumnado para ESO, FP Básica y Bachillerato

miércoles, 17 de junio de 2020

Este año, y debido a la emergencia sanitaria, el proceso de admisión se realizará telemáticamente desde la página de Consellería. Las fechas de presentación de instancias para el proceso de admisión de nuevo alumnado serán del 17 al 25 de junio.