Mobilitat curta estada

18/02/2024

.

Mobilitat a Langres

Aquest dissabte van tornar els alumnes de 4t d’ESO que es trobaven d’Erasmus a Langres, França. Durant aquesta última setmana, l’alumnat ha disfrutat de les últimes activitats al centre i amb les famílies (com assistir a una obra de teatre, fer una presentació sobre les festes tradicionals de Castalla en classe d’espanyol o visitar París) i el divendres els van otorgar els certificats de final de la movilitat.
Amb ells també van vindre Nisa i Margot i aquest diumenge arribaran la resta de corresponents, que estaran ací durant tres setmanes. Ha sigut una experiència meravellosa que els alumnes estan molt agraïts d’haver pogut viure. Ara, esperem que els alumnes francesos també disfruten del temps que passaran a Castalla. Gràcies als dos centres per proporcionar-los aquesta oportunitat i benvinguts els alumnes que ja han tornat i els que vindran aquesta setmana!

Autor: Susana Carrión Monllor Enviar correo al redactor