Mobilitat curta estada

06/02/2024

.

Missatge de part dels alumnes participants

Com ja sabeu, alguns alumnes de 4t d’ESO hem tingut la meravellosa oportunitat de realitzar una mobilitat de curta durada (3 setmanes) a Langres, França.

Al llarg d’aquests dies hem realitzat diferents activitats, com visitar el mateix poble de Langres i els seus museus, muntar a cavall, anar a la bolera, conéixer com és una granja ací, assistir a classes de teatre, voleibol i natació, visitar les ciutats de Dijon i Nancy… a més d’assistir a classe amb els nostres corresponents per viure de primera mà el funcionament del sistema educatiu i la cultura d’aquest país.

En afegint, estem experimentant com és l’idioma, els costums i tradicions, els menjars típics i molts altres aspectes. Està sent una experiència excepcional, en la qual estem aprenent moltes coses i divertint-nos molt. Tenim moltes ganes que pugueu conéixer als nostres corresponents quan vinguen a Castalla.

Tornarem a fer altra ressenya al final de la mobilitat, però pel moment ací teniu unes poques fotos d’algunes de les activitats que hem anat realitzant.

Per últim, volíem agrair als dos centres haver-nos concedit l’oportunitat de viure aquesta gran experiència. D’altra banda, gràcies també a les famílies i a tota la comunitat educativa per haver-nos acollit tan bé. Ens veiem prompte!

Autor: Susana Carrión Monllor Enviar correo al redactor