Jornada Erasmus KA1

06/11/2023

.

El passat dijous dia 2 de novembre va tindre lloc al Saló d’Actes de la Conselleria d’Educació de València la JORNADA ERASMUS+ KA1 SECTORS: ESCOLAR I ADULTS amb els nous projectes seleccionats 2023 i amb la participació dels centres que ja estem acreditats com és el cas de L’IES ENRIC VALOR DE CASTALLA.
El senyor Ignacio Martínez Arrúe, Director General d’Ordenació Educativa i Política Lingüística, ens va fer entrega del reconeixement corresponent i vam tenir l’ocasió d’assistir a unes xarrades molt profitoses a càrrec de Marta García Marí del Servei de Promoció i Programes Europeus i Marta Úbeda Abad (IES de Vallada) Ambaixadora eTwinning.
L’esperit europeu del centre queda reforçat i el nostre alumnat continua treballant en aquestprojecte tan motivador i atractiu.

Equip Erasmus+, IES Enric Valor de Castalla.

Autor: Susana Carrión Monllor Enviar correo al redactor