L'alumne de 2n d'ESO Egor Zverev ha rebut un premi Concurs "El Cangur matemàtic”.

30/05/2023

Cangur

On ha quedat el 6é de la Comunitat Valenciana en el Nivell corresponent al seu curs.

L'alumne de 2n d'ESO Egor Zverev ha rebut un premi per la seua magnífica actuació al Concurs "El Cangur Matemàtic", on ha quedat el 6é de la Comunitat Valenciana en el Nivell corresponent al seu curs.

L'entrega de premis (temps en el vídeo de 49'40" al 50'52" i 1h16'33" a 1h20'37") va tenir lloc divendres, 19 de maig de 2023 al Paranimf del Campus de Vera de la Universalitat Politècnica de València en un acte presidit per representants de la Universitat de València, la Universitat Politècnica de València, l'Associació Catalana de Matemàtiques, l'Associació Matemàtica de la Comunitat Valenciana "Al-Kwaritzmi" i la Comissió Organitzadora de les Proves Cangur de la Comunitat Valenciana.

Enhorabona Egor!

Xemi Alavedra. Departament de Matemàtiques.