De nou al nostre centre hem tingut l’animació lectora i teatre.

23/05/2023

Riu, plora i tremola

Amb Jordi Raül Verdú Pons, autor de “Riu, plora i tremola. 12 històries estrafolàries”

De nou al nostre centre hem tingut l’animació lectora i teatre amb l’ alumnat de 2n d’ESO que ha gaudit amb Jordi Raül Verdú Pons, autor de “Riu, plora i tremola. 12 històries estrafolàries”

Hui hem tingut la visita de l'escriptor Jordi Raül Verdú. La xerrada ha estat dividida en dues parts; en la primera, l'alumnat de 2n d'ESO ha sigut el protagonista ja que ha presentat Castalla a l'escriptor, també ha realitzat dues teatralitzacions molt divertides del seu llibre, així com algunes bromes sorpresa que els alumnes han creat a partir de les històries que havien llegit.
En la segona part, Jordi Raül ens ha impressionat amb el poder de les històries, que com ell diu, són un recull d'anècdotes que han marcat la seua vida.

Enhorabona a l'alumnat per la seua implicació i a Jordi per acostar-nos al plaer d'escoltar històries.

Albert Belda, departament de Valencià.

#iesenricvalorcastalla