Erasmus a Castalla

23/04/2023

Amb alumnat d’Atenes, Grècia de l'institut Agiou Dimitrou.

Erasmus a Castalla, alumnat d’Atenes, Grècia de l'institut Agiou Dimitrou (de l’23 al 28 d’ abril). El viatge de vinguda dels nostres amics grecs va estar sense complicacions i instal·lats a la localitat hem començat la primera jornada de treball.
El projecte que porta per títol, EL NOSTRE MAR, EL NOSTRE ENLLAÇ: en què la Mar Mediterrània esdevé la nostra connexió cultural entre Grècia i Espanya.
Així pretenem que l’alumnat aprenga elements culturals importants de la cultura grega i espanyola i entenguen de prop la complexitat de la cultura europea i la bellesa de la seva diversitat.
Potenciaran les competències lingüístiques tant en l'ús de la llengua materna i l'anglès, com en la familiaritat amb una altra llengua.
I ens agradaria que aprenguin a tindre un paper protagonista en el seu aprenentatge personal.