Xarrada per a 2n d’ESO de la Creu Roja contra les Drogues: Si ho tens clar: tria.

15/03/2023

Creu Roja contra les Drogues: Si ho tens clar: tria.

Així l’alumnat coneix els tipus de drogues, els seus efectes sempre negatius i els recursos on acudir.

També les Conductes Addictives.
Per conducta addictiva entenem aquell comportament que provoca la necessitat imperiosa de ser repetit, malgrat el dany evident psíquic i físic que genera tant a nivell personal com sobre tercers.
Dins del marc del Nou Pla de Salut, Creu Roja té com a objectiu millorar la vida de les persones afectades per les addiccions, o en risc de patir-les, mitjançant accions de promoció de la salut, prevenció, atenció i desenvolupament de competències.
La col·laboració amb el Pla Nacional sobre Drogues la Creu Roja des de l'Àrea Salut manté una relació permanent amb la Delegació del Govern per al Pla Nacional sobre Drogues. En aquests darrers anys, directament col·labora finançant l'estructura de l'Oficina Central per a la gestió de la intervenció que realitza la Creu Roja en addiccions i l'organització de les seues Jornades Nacionals de Salut i Addiccions.