“Bisibilitzar” contra la LGTBI-fòbia.

13/03/2023

Creu Roja

Xarrada per a l’alumnat de 2n d’ESO.

Xarrada per a l’alumnat de 2n d’ESO, anomenada “Bisibilitzar” al voltant de la data del 17 de maig que celebra el Dia Internacional contra la LGTBI-fòbia (o Dia Internacional contra l'Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia.
Com ens diu l’associació:
“Bissibilitzar” per educar, és el lema que des de Creu Roja prenem per sensibilitzar i conscienciar en aquest 17M.
La diversitat a l'aula i als diferents espais formatius, fomenta la inclusió educativa i social, totes dues qüestions les considerem molt importants perquè la nostra societat puga avançar i hi haja respecte entre totes les persones que la conformen.
Perquè això passe, cal prestar especial atenció a la diversitat des dels diferents àmbits socials ja que com a societat, és un repte al qual ens hem d'enfrontar perquè totes les persones visquem amb llibertat i sense por.