Amfitrions Erasmus. Recepció d’alumnat i professorat de l’ Illa Reunió, França.

13/02/2023

Erasmus

El programa d'activitats de la setmana Erasmus del 13 al 17 de febrer 2023 és molt complet.

Amfitrions Erasmus. Recepció d’alumnat i professorat de l’ Illa Reunió, França.
Han estat rebuts amb molta alegria per l’alumnat i l’equip directiu del centre. Es tractava de donar-los la benvinguda esperant que passen uns dies inoblidables.
El programa d'activitats de la setmana Erasmus del 13 al 17 de febrer 2023 és molt complet i suposa la visita de retorn, ja que alumnat del nostre centre ja els ha visitat al Liceu Evariste de Parny, Saint Paul, a l'illa del Reunió, França.

Anfitriones Erasmus. Recepción de alumnado y profesorado de la Isla Reunión, Francia. Han sido recibidos con mucha alegría por el alumnado y el equipo directivo del centro. Se trataba de darles la bienvenida esperando que pasen unos días inolvidables.

El programa de actividades de la semana Erasmus del 13 al 17 de febrero 2023 es muy completo y supone la visita regreso, ya que alumnado de nuestro centro ya los ha visitado en el Liceo Evariste de Parny, Saint Paul, en la isla de La Reunión , Francia.