Amfitrions Erasmus.

12/02/2023

Erasmus

Doble visita d'alumnat i professorat d'Hamburg i Illa Reunió, d'Alemanya i França.

Anfitriones Erasmus. La próxima semana recibiremos la doble visita de alumnado y profesorado de Hamburgo e Isla Reunión, de Alemania y Francia respectivamente.

El doble programa de actividades de la semana Erasmus del 13 al 17 de febrero 2023 es muy completo y supone en ambos casos la visita de vuelta, ya que alumnado de nuestro centro ya los ha visitado en la escuela Stadttielshule Niendorf en Hamburgo y en el Liceo Evariste de Parny, Saint Paul, en la isla de La Reunión, Francia.

Comenzará este lunes 13 con la recepción del alumnado y profesorado, y seguirá con actividades diversas de los dos proyectos de temas culturales y de radio y podcasts durante toda la semana. También realizarán visitas culturales por Castalla, así como dos excursiones a Valencia y Alicante y por fin el viernes 17 una fiesta de despido pondrá punto y final a las visitas.
Deseamos que todo sea un éxito y ya esperamos con ilusión a nuestros visitantes.

——————————————-

Amfitrions Erasmus. La setmana que ve rebrem la doble visita d'alumnat i professorat d'Hamburg i Illa Reunió, d'Alemanya i França respectivament.
El doble programa d'activitats de la setmana Erasmus del 13 al 17 de febrer 2023 és molt complet i suposa en tots dos casos la visita retorn, ja que alumnat del nostre centre ja els ha visitat a l'escola Stadttielshule Niendorf a Hamburg i al Liceu Evariste de Parny, Saint Paul, a la illa del Reunió, França.
Començarà aquest dilluns 13 amb la recepció de l'alumnat i el professorat, i seguirà amb activitats diverses dels dos projectes de temes culturals i de ràdio i podcasts durant tota la setmana. També faran visites culturals per Castalla, així com dues excursions a València i Alacant i per fi el divendres 17 una festa d'acomiadament posarà punt final a les visites.

Desitgem que tot siga un èxit i ja esperem amb il·lusió els nostres visitants.