16/12/2022

Taller -Reduïm ansietat -

Es van realitzar dinàmiques per a que l’alumnat de primer fós conscient de la importància del treball constant.

Taller -Reduïm ansietat -per a l’alumnat de primer de batxillerat per Regi Bordera.

Es van realitzar dinàmiques per a que l’alumnat de primer fós conscient de la importància del treball constant, l'organització i la planificació per aconseguir un resultat que els permeta accedir als estudis superiors que trien en un futur. Amb dinàmiques de grup i individualitzades, l'alumnat es va plantejar quins actes i relacions promouen l'estudi i planificació apropant-los a l'objectiu acadèmic i quins els allunya. Reflexionant, sobre quins xicotets canvis podrien fer a la seva vida que afavorisca un millor resultat acadèmic, ja que una dècima pot ser determinant per a accedir als estudis desitjats. Sempre, contemplant la necessitat de combinar l'objectiu acadèmic amb la necessitat i naturalesa de la condició d'adolescents, on és necessari relacionar-se amb el grup, gaudir de les relacions i l'oci natural i necessari a l'adolescència.