"UPCYCLING"

19/12/2022

L’alumnat de primer d’ESO, en la matèria de Projecte Interdisciplinar han aplicat el concepte de "UPCYCLING". Aquest concepte consisteix en utilitzar un objecte o una part per a fer un altre, sense pasar per la matèria primera. En aquest cas han utilitzat revistes i llibres en desús.
Han fet un arbre de Nadal, flocs de neu i ens han desitjat Bon Nadal en les llengües que parla l'alumnat de primer: castellà, valencià, àrab, maltès, francés, anglès, portuguès, bereber, alemany, holandès, xinès i gallec.
En tornar de vacances tots aquests adornos serán reciclats de tal manera que hem allargat la vida útil del les revistes i hem disminuït la nostra empenta de carboni.
Carmen Campos.