Diverses activitats s’han dut a terme aquestos dies davant de les festes de Nadal.

21/12/2022

Nadal

Gràcies de nou a tots i a totes els activistes promotors d’aquestos magnífics exemples del que volem per al nostre centre.

Vam fer una cata de productes cassolans elaborats pels alumnes del PAC i un arbre amb el qual s’han retratat.
Per altra banda alumnat i professorat d’educació plàstica han decorat el centre amb llums i decoracions nadalenques, en especial l’entrada del centre.
També el departament de religió ha continuat amb el calendari d’Advent.
I el dia dels tallers ens va visitar l’alumnat de l’associació Despertar de Castalla, tot un plaer tindre-los al centre.

El dia dels tallers l’institut va oferir una xocolatada feta per Eugènia, a la cafeteria del nostre centre, una meravella, tots hem tastat xocolata i coca feta per la nostra benvolguda Eugènia, a qui li va ajudar, tant professorat , com membres de l’AMPA als quals volem agrair la seua participació activa de nou al centre en aquesta jornada tan especial.