17/12/2022

Astronomia

Astronomia. Divendres nit vam proposar un visionat astronòmic per als alumnes al Teular. En principi les previsions no eren molt prometedores, quant al temps, assistència de l'alumnat, funcionament del telescopi… però sense voler es van alinear els astres (mai millor dit) i observarem Saturn amb els seus anells i una de les llunes més grans ( Tità) perfectament, Júpiter amb les quatre llunes galianes, Mart i moltes altres constel·lacions. Estem molt satisfets de com va ser la jornada encara que ens vam pelar de fred! Només queda donar les gràcies a tots els assistents ja que sense vosaltres res no hauria estat possible.