Erasmus +. L’alumnat de segon d’ESO participant en la mobilitat Erasmus a Alemanya

29/11/2022

Dilluns 28 de novembre comencem la mobilitat d’alumnes “All on board”.

Dilluns 28 de novembre comencem la mobilitat d’alumnes “All on board” a Hamburg, Alemanya. Després, d’una emocionant benvinguda a l’aeroport en el dia d’ahir, hui hem pogut coneixer el col·legi STS-Niendorf visitant les seues instal·lacions i assistint a algunes classes pel que fa a l’alumnat. A més a més, les professores hem tingut el plaer de conèixer a part de l’equip directiu així com molts dels professors del departament d’espanyol compartint experiències i vivències de la nostra professió.

Després del dinar a la cantina del col·legi, hem visitat el port i el riu Elba disfrutant de les vistes desde el ferry. També, hem pogut saborejar l’entrepà típic d’Hamburg mentre passejàvem pel port i per Ebtunnel que connecta subteràneament les dos voreres del riu.

Amb les activitats de hui, els alumnes han desenvolupat les seues destreses pel que fa a intercanvi comunicatiu, coneixement de l’entorn i història de la ciutat.